Doporučujeme

V kinech od 30. září:


JAMES BOND - 007

NENÍ ČAS ZEMŘÍT

image_16159

Časté chyby při výběru reklamních předmětů – nedopusťte se jich taky!

Jen těžko bychom hledali efektivnější způsob podpory prodeje, než jsou reklamní předměty. Mnohé firmy proto do nich investují nemalé peníze. Často se však dopouští řady chyb, které jim brání dosáhnout kýžených výsledků. Čím samy sobě sráží vaz?

Nepraktičnost

Aby reklamní předměty fungovaly tak, jak mají, musí se stát běžnou součástí každodenního života. Jedině pokud je budou zákazníci využívat, mají šanci dostat se jim do povědomí. Neužitečné produkty, které skončí hned v koši nebo někde na dně šuplíku a dál se s nimi „nepracuje“, jsou v podstatě investicí vyhozenou z okna. Užitnost by proto měla stát na prvním místě.

Nerespektování cílové skupiny

Každý podnikatel by měl dobře znát potřeby a přání své cílové skupiny. Jedině tak totiž „ušije“ svým zákazníkům řešení přesně na míru. Dnes si můžete nechat zhotovit prakticky jakékoli propagační předměty, avšak bát se rozhodně nemusíte ani osvědčené klasiky. Na propisky, hrnečky nebo diáře se často zapomíná a lidé je přitom vítají, protože se jim jich nedostává. Důležité je „nestřílet“ jednotlivé věci bez rozmyslu a bez uceleného sdělení. Pamatujte, že nevhodným dárkem můžete zákazníka dokonce urazit a tím ho ztratit nadobro.

Řešení na poslední chvíli

Velký problém představují nákupy na poslední chvíli. Dostáváte se tak totiž do časového presu. Nejen, že riskujete, že nebudou předměty hotové včas a v dostatečné kvalitě, ale navíc častěji přistoupíte k levným a neužitečným dárkům, jejichž praktický dopad je nulový. Plánujte proto dostatečně dlouho dopředu, vyplatí se vám to po všech stránkách – ušetříte značné sumy peněz, které byste jinak museli vynaložit na expresní příplatky, a ještě si můžete vybírat z osvědčených a ověřených dodavatelů.

Rutina

Nepřítelem reklamních předmětů je rutina, neobjednávejte proto dokola stále ty stejné dárky. Dejte si na výběru záležet, buďte kreativní a sledujte aktuální trendy, letos hrají například prim ekologické reklamní předměty. Snažte se vaše zákazníky neustále překvapovat něčím neokoukaným a originálním. Je to zaujme a vás odliší od konkurence!

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

KNIHY

Generální partneři portálu:

 

Partneři portálu:

  

         

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz

www.nejlepsikavarny.cz

TOPlist