Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_16977

Ženy a telefony | Lenovo

Téměř třetina žen se při výběru nového mobilního telefonu spoléhá na rady a zkušenosti svých známých a kamarádů. Vyplývá to z průzkumu společnosti Lenovo, který proběhl v průběhu března. Podle něj také řada žen při nákupu telefonu spoléhá na vlastní zkušenost (28 %) nebo se řídí recenzemi v médiích (20 %). Výsledky průzkumu tak boří zažité stereotypy o tom, že si ženská část populace vybírá elektroniku pouze podle vzhledu nebo barvy.

„Faktory při výběru telefonů u žen se postupem času proměňují. Ženy nyní hodně dají na rady svých kamarádů a známých. Zajímavým zjištěním také je, že se respondentky při nákupu řídí nejen recenzemi telefonů v médiích, ale prochází také informace v diskuzních fórech na internetu a záleží jim především na výkonu a funkcích telefonu,“ říká Lucie Hajdová, marketingová manažerka společnosti Lenovo Česká republika.

Lenovo vyhrává u mladých žen

Ženy už dávno od svého telefonu nepožadují jenom stylový design, ale chtějí také výkonné zařízení s užitečnými funkcemi, které jim umožní zůstat v kontaktu se svým okolím. Pro čím dál větší množství z nich jsou kromě ceny důležité vlastnosti telefonu jako funkce (20 %) nebo výkon (14 %).

Po své oblíbené značce sáhne na prvním místě téměř pětina z nakupujících žen. Smartphony Lenovo, které jsou na českém trhu teprve od září loňského roku, patří mezi jednu z pěti nejoblíbenějších značek mezi mladými ženami ve věku od 15 do 24 let.

Černá a bílá vedou

I přesto, že vzhled není tím nedůležitějším faktorem při výběru telefonu, preference barev se u jednotlivých zákaznic liší. Naprostou stálici představuje černá, při výběru telefonu po ní sáhne až 40 % z nich. Populární je také bílá, kterou by zvolila necelá pětina. Rozdíly v preferencích barev ale panují napříč celou republikou. Zatímco na Moravě by ženy dále sáhly spíše po červeném telefonu, ženy žijící v hlavním městě preferují růžovou a šedou.

O průzkumu

Celorepublikový kvantitativní průzkum pro společnost Lenovo byl zpracován v březnu 2015 na reprezentativním vzorku 500 respondentů. Cílovou skupinou byly ženy ve věku od 18 do 55 let.

Pro nejnovější informace sledujte Lenovo na Twitteru: www.twitter.com/LenovoCZ nebo na Facebooku: www.facebook.com/lenovocz. Informace o Lenovo teamu pak naleznete na www.lenovoteam.cz. Nově byly spuštěny stránky www.thinkserver.cz, které přinášejí nabídku serverů společnosti Lenovo.

Video

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

KNIHY

Generální partneři portálu:

 

 

 

 

 

 

Partneři portálu:

  

         

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz 

www.HMGmagazine.cz  

TOPlist