Tiffany & Co. představuje novou kampaň pro podzim 2015, ve které se objevují tři inovované kolekce: Tiffany Victoria™, Tiffany Bow a Tiffany Infinity.
Jejich diamantová záře zdůrazňuje nejen osobitý styl, ale také neobyčejnou krásu lásky mezi přáteli a rodinou. „Šperky od Tiffanyho odjakživa symbolizují vztahy, které přinášejí štěstí a dávají životu smysl,” říká Caroline Naggiar, marketingová ředitelka Tiffany & Co. „Je to součástí našeho slavného dědictví a jsme hrdí na to, že v této kampani můžeme představit opravdové rodiny, což dodává stylu a kráse našich šperků emocionální rozměr.”
Slavný módní fotograf Mario Sorrenti zachytil na černobílých fotografiích sestry Dree a Langley Fox Hemingway spojené celoživotními vzpomínkami; modelky Cristu Cober a Imaan Hammam, které pojí dlouholeté přátelství; a supermodelku Doutzen Kroes se synem Phyllonem v jejich první společné kampani. Kreativní ředitelka Francesca Amfitheatrof dodala oblíbeným kolekcím moderní styl a zvýraznila sílu ikonických designů. Stylistka Tabitha Simmons v kampani ukazuje, jak tyto nové kolekce jednoduše zakomponovat do každodenního stylu a vytvořit oslnivý diamantový look na den i na večer.
Kampaň pro Tiffany vytvořila agentura Ogilvy & Mather v New Yorku a Mario Sorrenti k ní také natočil černobílý film, který ukazuje radost z okamžiků strávených s našimi nejmilovanějšími.
#Tiffany Victoria
#Tiffany Bow
#Tiffany Infinity