Nyní máte možnost vyhrát jeden ze tří balíčků vlasových doplňků od firmy Stoklasa.
Ozdoby do vlasů jsou nedílnou součástí různých účesů, pomáhají ho vytvořit a zdobit. V dobách dávno minulých si dámy zdobily vlasy kostěnými či bronzovými ozdobami, závoji, květinami i vlásenkami, perlovými šňůrami, dnes jsou velmi oblíbené sponky, vlásenky, hřebeny i čelenky. Naši kolegové pro vás pečlivě vybírají v České republice i v exotických zemích různé vlasové ozdoby pro každou příležitost. Vybírat můžete z hřebínků, čelenek, sponek i gumiček různých tvarů a barev, máme toho pro vás velkou spoustu.
Soutěžní otázka:
Který produkt stál za vznikem firmy Stoklasa?
a) stužka
b) zlatý knoflík
c) pletací jehlice
Nápovědu naleznete na webu www.stoklasa.cz
Pošlete nám správnou odpověď, své jméno, adresu a telefon na e-mail: soutez@hmg.cz. Do předmětu zprávy napište: LUXURYHOUSE - STOKLASA. Ze všech došlých emailů vyhrává správná odpověď: 100, 150 a 200, tyto e-maily od nás obdrží výhru.
Soutěž trvá od 13.5. - 19.5. 2019.
Soutěž byla již ukončena a výherci byli kontaktování e-mailem.
Stoklasa, vaše oblíbená textilní galanterie, ráj pro všechny švadlenky a tvořivé a párádivé lidičky. Naleznete zde vše, co kreativní duše potřebuje. A nejen to, potěší vás hromadou inspirací a návodů pro vaše tvoření.
Začalo to zlatým knoflíkem. Knoflíkem, který byl před rokem 1990 v Česku naprosto nedostatkovým zbožím. Na období naprostých začátků s úsměvem vzpomíná majitel společnosti STOKLASA, Ing. Leo Stoklasa, který spolu se ženou založil vlastní velkosklad a galanterní zboží nakupovali v Československu a Polsku:
„Manželka si chtěla pořídit model podle časopisu BURDA, ale zlaté knoflíky u nás prostě nebyly k sehnání. Museli jsme se pro ně vypravit do Polska. Tam jsme našli nejen knoflíky, ale také nitě, vycpávky a další zboží, které na našem trhu v té době chybělo. Zrodil se nápad a z něj firma,“
Úspěšný podnikatel si dnes připomíná začátky svého podnikání v prvním patře v domě rodičů. Přeshraniční dovozy nebyly v devadesátých letech běžné a zboží proto bylo pro zákazníky zajímavé. Ale bylo zapotřebí naložit auto a objíždět obchody, jinak to tehdy nešlo. V nastoupeném trendu pokračovali i obchodní zástupci, kteří ve firemních autech objížděli celé Česko i Slovensko.
„Ještě před několika lety jsme 90 % našeho zboží rozváželi auty, jezdilo se i do Polska a Maďarska. Bylo to náročné na čas i na lidi a také nákladné. Naštěstí včas přišel internet.“
Aktuálně má společnost Stoklasa v České republice 13 prodejen včetně 4 smluvních, a to v Olomouci, Opavě, Brně, Ostravě, Praze a ve Zlíně.
Více naleznete na www.stoklasa.cz.