Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_16977

Nová reklamní kampaň Tiffany s názvem I WILL

Poprvé v historii se Tiffany ve své reklamní kampani zaměřuje na šperkařské mistry, kteří vytvářejí nejslavnější zásnubní diamantový prsten všech dob. Kampaň je součástí celoročních oslav ikonického prstenu Tiffany Setting, a ukazuje, proč se tento globálně uznávaný symbol lásky a manželství dá najít pouze u Tiffanyho.

 

V kampani jsou představeni opravdoví mistři řemesla, kteří ručně brousí a tvoří každý prsten podle jedinečné tradice dokonalé kvality, stejně jako tomu bylo před 130 lety. Tiffany zdůrazňuje, co odlišuje jejich Tiffany® Setting od ostatních zásnubních prstenů s korunkou, a připomíná budoucím nevěstám (a jejich snoubencům), že Tiffanyho striktní měřítka kvality nepřijímají 99.96% diamantů používaných ve šperkařském průmyslu, a jeho výjimečné standardy přesahují obvyklá kritéria 4C (Tiffanyho páté „C“ je tzv. Presence, což je měřítko posuzující zářivost, lesk a rozptyl světla každého diamantu). Vizuály ke kampani mají nadpis I WILL, za kterým následuje citace lidí, kteří se s hrdostí a nasazením podílejí na vzniku ikonického diamantového zásnubního prstenu, jehož výroba může trvat až rok.“I will reject 99.96%... Odmítnu 99.96% nejlepších světových diamantů, protože znám rozdíl mezi kvalitou a Tiffany kvalitou.” – Melvyn Kirtley, hlavní gemolog

“I will craft a setting... Zasadím nejzářivější diamant tak dokonale, že bude vypadat jako by se vznášel. Stějně jako tomu bylo před 130 lety.” – Tomasz Dziwura, zasazovač diamantů

“I will polish... S naprostou přesností vybrousím diamant do 57 plošek, a pokud pouze 56 z nich bude zářit, budu to považovat za neakceptovatelné.” – Jorge Jimenez, brusič diamantů

Citace se objevují spolu s prstenem Tiffany Setting a černobílými fotografiemi, na kterých slavný fotograf Martyn Thompson zachytil ruce šperkařských mistrů, jak ikonický prsten vyrábějí. Režisér Keith Ehrlich natočil ke kampani krátká videa ukazující mistry při práci, doprovázená jejich autentickým komentářem.

Tito experti říkají, že je pro ně ctí pracovat s tak vysoce kvalitními diamanty. Tiffany je nakupuje v surovém stavu, aby byl zajištěn etický původ z prověřeného dolu. Pro zachování integrity celého procesu je pak většina kamenů broušena přímo u Tiffanyho v supermoderních výrobních prostorách. Kampaň I WILL navazuje na zásnubní kampaň Tiffany WILL YOU? z loňského roku, která představovala reálné moderní páry začínající novou kapitolu v jejich společném životě. Obě kampaně vytvořila agentura Ogilvy & Mather v New Yorku.

#TiffanySetting

Video

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

KNIHY

Generální partneři portálu:

 

 

 

 

 

 

Partneři portálu:

  

         

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz 

www.HMGmagazine.cz  

TOPlist