Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_16977

Nevěřte všemu, co na internetu čtete

Již 11 let pracuji v jednom hotelu, kde mám na starost kromě jiného také úklid. Nedávno jsme kupovali nový parní stroj, a jelikož ho hodně používám, byl výběr diskutován také se mnou. Vím, že se říká, aby člověk nevěřil všemu, co na internetu čte, ale až díky této příhodě jsem se o tom přesvědčila na vlastní kůži.

Nenechte se vylekat negativními recenzemi

Ke koupi byl navržen parní čistič od společnosti Clear World, a tak mi bylo řečeno, ať se podívám na internet, jak vypadá, co umí a jestli by mi vyhovoval. Jenže místo užitečných informací jsem narazila také na 2 negativní informace, resp. varování před společností Clear World.

S tímhle jsem přišla do práce, kde se mě ovšem snažili přesvědčit o opaku. Tvrdili mi, že už s firmou jednali a všichni na ně byli moc milí. Zajímala jsem se, jestli se jim nesnažili něco vnucovat a vymývat jim mozky, jak se to píše v negativních recenzích, ale nic takového se prý nedělo.

A tak jsme nakonec parní čistič od Clear World koupili. A víte, jak to dopadlo? Je úžasný. Má speciální vanu, aby se neusazoval vodní kámen, a vysokou teplotu vzniku páry (výrobce uvádí okolo 175 °C), takže funguje parádně. Stroj k nám přišel nový, a navíc spolu se zástupcem Clear Worldu, který mi vysvětlil, jak jej používat. Za celou dobu jednání se společností jsme nenarazili na nejmenší problém. A co jsem si z toho odnesla?

Každý si na internet může napsat, co chce

„Zaručeně pravdivým“ recenzím na internetu se nedá věřit. Ve většině případů je najdete na anonymních webech, autor není podepsaný jménem, takže ho nikdo nikdy zpětně nedohledá. Možná jsou někteří stěžovatelé reální, ale nepochybuji o tom, že si svůj případ pěkně přibarvili. Osobně se domnívám, že za drtivou většinou těchto lží stojí firmy, které chtějí poškodit konkurenci. A nejhorší na tom je, že takové lživé recenze zůstávají na internetu napořád. Firma se pak jen těžko zbavuje škraloupu, protože lidé nechápou, že ne všechno, co je psáno online, musí být pravdivé.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

KNIHY

Generální partneři portálu:

 

 

 

 

 

 

Partneři portálu:

  

         

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

      

     CELEBRITYHOUSE.cz

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  www.bydletestylove.cz 

www.HMGmagazine.cz  

TOPlist