Připravujeme

Obsah:

KVĚTEN / ČERVEN 2019

Mercedes-Benz Maybach Vision 6
Milník elektromobility
Fenomén vozů SUV
Tesla Roadster 2020
Pirelli kalendář 2019

A ještě mnohem více...

image_6311

Narodil se nanuk

Otcem myšlenky vyrábět originální a vlastní nanuky je Jakub Hnidák, původně sportovec – biker. Jakub se na gastro scénu uvedl již v roce 2010, kdy na rohu Karlova náměstí otevřel fresh bistro Famagusta. Nápad s nanuky přišel až o několik let později a přivedla ho na něj dcera Sára. “Když jí byly dva roky, celé léto jsme doma vyráběli nanuky a mně vrtalo hlavou, proč v nich máme ty ledové krystalky a proč jsou tak tvrdé. Myslel jsem si, že jen zamrazíme dobré smoothie a budeme mít nanuk. Chtěl jsem tomu přijít na kloub a začal jsem se o výrobu více zajímat,” říká Kuba.  

Definitivní rozhodnutí, že se do výroby a následného prodeje opravdu pustí, padlo, když mu manželka Lelí – ta co stojí za značkou Lelí’s cupcakes, ukázala kouzlo Pinterestu. “Úplně se pro to nadchnul. Zjistil, že by mohl vyrobit nanuk nejen výborný, ale i krásný, který by zaujal nejen děti, ale i dospělé,” dodává Lelí. V Kubovi se probudil další podnikatelský záměr. Manželé už spolu provozují bistro Famagusta, obchůdek Lelí’s cupcakes a mají dvě děti. Bylo tedy jasné, že k tomu, aby rozjeli nanuky, budou potřebovat posilu.

Nemohli si vybrat lépe. Koncem roku 2017 se k nim přidává Honza Páv – spoluzakladatel konzultantské firmy Lovebrand, a začínají pracovat na strategii značky. “S Kubou se už pár let známe, takže vím, jaký má přístup k podnikání. V tomhle jsme podobní – myslím, že děláme věci s láskou a tak, aby nás bavily. V Lovebrandu jsem se potkal s mnoha firmami, které díky své poctivé práci mění své okolí k lepšímu. A takovou příležitost jsem viděl a stále vidím i u nanuků,” vysvětluje Honza, co ho vedlo k tomu vrhnout se do nanukového bussinesu.

Kluci si prochází jak vlastním průzkumem trhu a technologií výroby, tak i tou nejpříjemnější částí: ochutnáváním a cestováním za poznáním zahraničního trhu. Brzy na to se rodí název. A protože chtějí dělat nanuky vesmírně krásné a zároveň nebesky dobré, je Lunar jasným favoritem. Ze všech předešlých možností a návrhů tvoří názvy produktových řad. Každá z nich má své jméno: ovocná řada – Amelo, jemně nakyslá jogurtová – Yolly a smetanová s vesmírným zdobením – Space.

S vizuální identitou jim pomáhají kamarádi z agentury RemembershipNanuky uvádí na trh nadšený tým na jaře roku 2018. Zatím si je můžete koupit na adrese Vyšehradská 53, ve zmiňovaném bistru Famagusta, nebo na atoto.czJejich ambice ale neznají hranic vesmíru, a tak věří, že se s nimi brzy potkáte na každém offline i online rohu.


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

FOTOREPORTY

Generální partneři portálu:

Partneři portálu:

               

      

Další portály mediální skupiny HMG:

        

TOPlist