ZOOT přichází s novou značkou, která bude k dostání na ZOOTu. Její název odkazuje na místo jejího vzniku – Prahu. Ta byla vždy městem alchymistů. Městem, kde se míchaly různé vlivy a styly po staletí. Název je proto víc než příznačný – móda je z velké části právě alchymie. Směs pocitů, barev, trendů a nápadů.
Alchymi se soustředí na ženy ve věkové skupině 25+ a klade důraz na jejich jedinečnou osobnost. Kolekce jako taková kombinuje nadčasové i aktuální kousky oblečení, v nichž se mísí střihy, vzory i barvy. Podstatou celé Alchymi kolekce je však tajná ingredience dokonalého elixíru, kterou představují samy nositelky.
Marketingová podpora nové značky tak ve své podstatě navazuje na dosavadní komunikační koncepty ZOOTu, v nichž oblečení obvykle hraje až druhořadou roli. Prezentace Alchymi tak nebude stát na jednotlivých modelech, ale na ženách, které je nosí.
Alchymi jaro/léto 2016
Hlavními prvky první kolekce jsou černá a bílá jako základ elegantního outfitu, v kombinaci s lesklými, průhlednými či krajkovými látkami. Dalšími dominujícími barvami jsou elektrická modrá a červená. Nechybí ani geometrické tisky na sukních a šatech.
„Střihy Alchymi kolekce jsou vybrány tak, aby seděly různým typům postav. V kolekci jsou zastoupeny vysoké pasy, oversized topy či zavinovací kabáty,” popisuje designérka Štěpánka Pivcová ze ZOOTu.
Modely Alchymi doplní originální šperky, které vznikají ve spolupráci s českým výrobcem Jablobijoux z Jablonce nad Nisou.