Topshop s potěšením oznamuje, že Gigi Hadid se stává novou tváří kampaně podzim/zima 2015.
Vycházející hvězda Gigi je díky autentickému kalifornskému stylu spolu s její silnou sociální a mediální prezentací dokonalou velvyslankyní pro značku Topshop. Kampaň bude představena v obchodech, reklamách, online a v sociálních médiích na celém světě.
Ve své první kampani pro Topshop oblékne Gigi modely kolekce podzim/zima v sérii snímků pořízených v Londýně uznávaným fotografem Tyronem Lebonem. O styling se postarala kreativní ředitelka značky Topshop Kate Phelan.
Evropská, americká a asijská expanze zůstává klíčovým cílem pro Topshop v příštím fiskálním roce, a to ve 40 zemích, ve kterých již má značka zastoupení. Topshop se zaměří na rozvoj mezinárodních a regionálních online pozic. Topshop má v plánu poskytovat servis v nových oblastech s prémiovým řešením pro jednotlivé trhy. Jihovýchodní Asie byla poprvé vybrána jako sklad pro značku Topshop, zatímco nová franchisingová partnerství v Nizozemsku a dalších evropských zemích zajistí pro Topshop docílení ještě širší zákaznické základny. Otevření nových obchodů probíhá v Panamě, Německu, Kanadě, Austrálii, na Novém Zélandu a na Středním východě včetně otevření několika nových vlajkových obchodů na začátku roku 2016.
Sir Philip Green říká: "Práce s Gigi Hadid v této kampani pokračuje v posilování naší mezinárodní vize pro značku Topshop. Neustále rozvíjíme naši přítomnost na všech trzích s ambiciózními plány a to jak ve Velké Británii tak i na mezinárodní úrovni a mám pocit, že Gigi je ideální tváří na podporu tohoto úsilí."